Nikon D5000 - Favoritbilder

Här är några av mina favoritbilder (hittills) med min kamera, jag har ägt den sen 4 juli om någon undrar :) Min första systemkamera sålde jag i september, det var en Olympus E-330. Så jag har fotat med system i ca 1 år och 7 månader :)
OM jag redigerar mina bilder (vilket inte händer särskilt ofta), så använder jag mig av Photoscape. Väldigt enkelt, men bra program. Även där skriver jag min "stämpel" IDA PERSSON ©.



Ja, det är i alla fall 4 st. Alltid något! Den sista är jag sådär nöjd över, men okej. Den är nog en favorit för att den är rosa (såklart) och att jag fotade den på pärl-lanet med Josefine, haha. Då hade jag bara haft kameran i 3 dagar!
Den tredje är bara perfekt. Syster kastade sanden så att det blev ett hjärta, hur häftigt som helst!
Första fotot är jag stolt över, tänk att det är en DROPPE, hur stor är en droppe egentligen? Max 1 cm eller något, och jag lyckades komma så nära att den ser enorm ut, älskar verkligen den bilden.
Den andra är fotad på Universeum förra året i augusti med klassen och då hade jag haft kameran i 1 månad och 14 dagar :)

Snart kommer Solsidan, så jag skall dra mig :)


Kommentarer
Postat av: Super Prinsessan ♥

Fina bilder! : )

2011-02-20 @ 20:34:32
URL: http://superprinsessans.blogg.se/
Postat av: Kitty

- det är som sagt smaken, men också skärmen. Om din skärm tillexempel är ljusare än min så ser det annorlunda ut, etc :)

2011-02-20 @ 21:35:04
URL: http://bykitty.blogg.se/
Postat av: Louise (fotoblogg)

Första bilden är riktigt snygg. :)

2011-02-20 @ 21:52:43
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0