Måndag...

Idag börjar jag 9.30 och slutar 15.00. Helt okej faktiskt. Det som är mindre okej är att det ska vara -16 och att det är måndag - första dagen efter lovet. I morgon har jag NO-prov och vet ni vad? Jag har inte änns kollat på papperna. För tillfället orkar jag inte bry mig och det får gå som det går. Det är ingen annan än jag som drabbas ändå. 
Och saken blir ju inte bättre av att jag hade så ont i ryggen igår att jag fick sova på soffan. Självklart får jag ont i magen också så jag kan inte sova. På morgonen vaknade jag 05.00 av att pappa åkte till jobbet och sen kunde jag inte heller sova. Så ungefär 4 timmar har jag sovit inatt, skönt! Nu sitter jag och försöker äta frukost för en gång skull (äter ALDRIG frukost) och jag mår redan illa. Jag kan verkligen inte äta på morgonen, haha.

Idag har jag på mig Saint Tropez klänning, VILA jeanstights, Abercrombie & Fitch kofta och Hunter stövlar. Sen har jag min renring, en ring från Turkiet och en ugglering + tagelarmbandet från Idomin också :)

Måste nog gå nu.. Ska cykla om 15 minuter och jag har inte änns ätit upp eller borstat varken hår eller tänder, haha.

Later!


Kommentarer
Postat av: Super Prinsessan ♥

Sv; Så lite så.

Hur är det med dej idag då?

2011-02-21 @ 15:11:52
URL: http://superprinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0