Hoppövningen med Silver

Nu har jag landat från stallet. Jag provade på hoppövningen med Silver och sen hoppade vi lite till för skojs skull. Det gick jättebra och efter ett tag gasade han inte på lika mycket som innan! Men jag kan faktiskt erkänna att han inte var så himla pigg idag, det kan ju varit därför också. Han var lite spänd i dag, kan bero på att han (som sagt) vad pigg och att han såg att vi hade ställt fram hindrerna. Han blir helt extas när han ser ett hinder, haha. Jag tycker att han var lugn för att vara honom + hinder i alla fall :)

Jag var alldeles för lat för att ha hoppsadeln på honom, man sitter inte alls bra i den tyvärr. Eftersom det var låga hinder så spelar det inte så stor roll att jag hade dressyrsadeln. 

Mamma kunde inte filma när vi hoppade min lilla "bana" så hon filmade när vi bara skuttade över ett vanligt hinder.  Filmen är från slutet av passet och han är jättetrött, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0