God natt

Idag har jag sovit jättemycket, skönt och välbehövligt. Kommer inte gå till skolan i morgon, väldigt skönt det också. Behöver komma därifrån, helst seriöst. Är så trött på skolan att jag nästan har lust att bara.. Vet inte vad.

Jag får se om jag orkar ta kort på hästarna i hagen eller någonting imorgon, kan ju inte vara helt isolerad från omvärlden. Idag fick jag förresten gå runt och dra en extra mellantråd runt alla stolpar eftersom min lilla korv Idomin stog utanför och åt. Så fort jag kom nära så kastade han sig bakåt (han vet att han inte får stå så). Då var man ju inte alls irriterad eller något.

Dags att sova för 4e gången idag, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0