Dagens träningspass, Idomin

Trickade Idomin alldeles nyss :) Vi gjorde lite utav 7 games också. Sedan övade vi på att han skall galoppera brevid mig när jag går brevid honom. Han är duktig!
Vårat favoritmoment just nu är att han skall stå i mitten, jag skall gå runt honom i en cirkel och när jag säger "flytta" eller vinkar med fingret så skall han flytta bakdelen. Jag står ca 2 meter ifrån honom. Han kan det jättebra och tycker att det är jätteroligt.

Det andra favoritmomentet är att jag skall stå "i mitten" av hans mage (typ), med ansiktet neråt hans bak, sedan petar jag lite på hans bakdel och börjar springa mot den, då flyttar han den och det går jättefort, haha. Hur kul som helst! Nästan som en travpiruett (galoppiruett fast i trav, haha) fast jag är brevid! Här är lite bilder från en film vad jag menar:


Och två andra bilder från när vi tränade :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Ok :) Tack! Din blogg var också fin! :) Och söta hästar :)

2011-02-16 @ 19:03:43
URL: http://isjustelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0