Dag 13 - Den här veckan

Denna veckan har varit jobbig och väldigt dyster. Jag har haft en klump i magen hela tiden och på ledsamt humör som de flesta andra i denna orten. Sorgligt, men så är det. Får hoppas att det blir bättre snart.
Över lag har den (i skol-väg) varit ganska lugn och vi har simmat två dagar så alltså inte mycket lektioner. Det har inte hänt speciellt mycket här hemma utan det vanliga; vakna - skola - hem - stallet - sova - vakna - skola - hem - stallet -  och så vidare.
Jag har bara shoppat (lite) en gång, idag alltså. Mest för att jag inte haft tid, ork och jag har haft huvudvärk konstant. Och nu måste jag ju spara mina pengar (vilka pengar? hehehe) till GBG Horse Show som är om dryga månaden. Just nu har jag ca 1300 kr, kommer det räcka? Som tur var har jag bara tre saker jag ska köpa. Spontan shopping är jag ju dock bra på.
Tillbaks till ämnet.. Det finns inte så mycket mer att säga om denna veckan, en väldigt konstig vecka och allt har varit så himla.. ja,.. konstigt. Så annorlunda på något vis. Inget har varit speciellt kul, även saker man gillar har helt plötsligt blivit så konstigt och tråkigt. Det är nog det jobbiga, slaskiga och regniga vädret som gör det.
Hoppas på lite bättre vecka på måndag. Nästa fredag är det ju lov..
Ser ni? Jag är inte änns glad över att det är lov! Så himla konstigt, jag säger ju det.
Nu avslutar jag här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0