:(

Jag har pluggat sen jag kom hem (ca 15.00), och det är INTE OKEJ! Skriver någon himla bokrecension som blir ungefär 7-9 sidor. En bokrecension behöver inte vara så lång, helt onödigt.
Min lärare har förstört min dag om ni undrar, är så j-vla arg. Måste försöka bli på bra humör innan jag går ut och tränar Silver. Inte bra att vara på dåligt humör när man tränar.
Sen ska jag in, äta, titta tv och sova. Jag kommer inte hinna plugga det lilla minsta på NO provet tills imorgon, hinner verkligen inte det. Orkar verkligen inte bry mig helle förresten. 
Kul liv, eller inte! Kommer väl bli uteliggare eller nåt, lär ju sluta så.


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLING PÅ BLOGGEN!

fin bild :)

2011-02-21 @ 19:35:00
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Evelina

Fina bilder du har på hästarna! :D

2011-02-22 @ 08:59:25
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0