Blickar ut över ån

Det är dagar som dessa man absolut mer än allt annat INTE vill ha häst. Ska jag vara punktlig så hade de D-A-M-P idag. Inte Idomin men han är aldrig jobbig. Ibland undrar man vilken bokstavskombination Freja och Silver har.

Snart ska jag äta och sen tänkte jag göra SV men kom på att jag glömde det i skolan. Tur i oturen.
Jag ska nog allt lösa det ändå. Planer har man ju alltid.
____________________________________________________________________________________
Dag 11 - Det här hade jag på mig idag.
(Råkade ta syskon igår, egentligen skulle det vara idag så jag ändrade bara plats)

Idag hade jag inget speciellt på mig. Min Monki klänning med strumpbyxor och KMB skorna. Halvdålig bild och en gammal sådan också. Men såhär var det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0