I know i've been dying

Jag känner mig såååå äcklig, haha. Har inte duschat på några dagar, är sjuk, smutsiga kläder och allt, men jag orkar inte göra någonting. Blir alldeles yr så fort jag reser mig upp eller rör mig för fort och min mage går av på mitten snart! Jag sov i jeans i natt för att jag inte kunde byta, jag var för trött och yr för det. Galet? Ja.
Funderar på att äta, har inte ätit på ett dygn eller nåt. Inte för att jag är hungrig men ändå.

Jag får ta och trycka i mig några treo och voltaren så kanske jag kan överleva Horse Show senare idag. Vi har biljetter från 17-22 i alla fall.

Heido.


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- önskar dig en trevlig helg :)!

2011-02-26 @ 13:47:39
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0