Träningar, träningar, träningar..

God morgon! Idag tog jag en sovmorgon faktiskt. Sov till 10 ungefär.
Jag har bestämt mig för att rida/träna Silver två gånger varannan dag i stället för varje dag. Känns som om det är lite för höga krav på gammelmannen och sen tycker jag att jag blir lite lat. Om jag longerat honom på morgonen så tänker jag på kvällen: "Men egentligen behöver jag ju inte rida nu ikväll, longerade ju förut..". Då ger jag inte fullt ut på ridpasset på kvällen, för jag tänker att det inte behövs och att det är för jobbigt för honom.
Så varannan dag två gånger om dagen och varannan dag bara en. Det blir lite annorlunda om det kommer någon träning emellan. För då har vi bara den träningen på den dagen och inget mer.
Fick reda på igår att en tjej som heter Selina Johansson skall börja ha regelbundna hoppträningar så småningom, självklart ska vi vara med på det! Äntligen träning på riktigt.
Jag hade tänkt börja träna någon gång i månaden för Anki på CRK också, dressyr då förstås. Men vi får se vad som blir. Ska ju ev. stalla in honom hos någon som har manege till hösten också. Mycket som händer.
Silver överhoppar sig lite ibland, haha.

Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Sjukt fin blogg <3

2011-08-05 @ 13:12:50
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0