Outfit: Marinblått/rött + svart/vitt

Stilrent, eller vad säger ni?
Snart kommer vi se ut såhär förhoppningsvis. Jag har bestämt mig för att köpa SCS3 stövlarna istället för Crocodile eftersom jag kommer tröttna på Crocodilen (tror jag). :)
Tycker verkligen om marinblått och Silver passar jättebra i det!
Jag skall byta stigbygelplattor på mina Sprenger till ett par röda, kommer bli dösnyggt! Det är ett KL schabrak på bilden men jag hittade ingen bra bild på Protector schabraket. De är väldigt lika i alla fall.
Swarovskipannband - Ska göra eget.
Schabrak - Protector (KL på bilden)
Huva - Vet ej märke.
Benlndor - Kåhögs Gård
Hjälm - Lamicell Master
Väst - Racesafe
Stövar - Mountain Horse SCS3
Stigbyglar - Sprenger
Tröja - H&M
Ridbyxor - Jacson Swarovski

Kommentarer
Postat av: Jojjo

fin!

2011-08-20 @ 18:44:13
URL: http://dressyrisiktet.blogg.se/
Postat av: Victoria

Super snygg outfit, kommer nog passa perfekt! :)

2011-08-20 @ 18:53:56
URL: http://evvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0