Orkar inte mer

Är helt galet trött. Skolan tar kål på mig, och jag har bara gått 1½ dag. Vantrivs så in i bomben, men så får det vara.
Har ångest varje dag för jag vill verkligen inte. Dom bara kastar runt mig i klasserna och det är noll koll.
Idag får Silver vila, jag däckade på soffan när jag kom hem och ja, orkar ingenting helt enkelt. Får ännu mer ångest över att jag låter det gå ut över Silver. Tror inte att han klagar egentligen, men ändå. Känner mig så oengagerad och lat att låta honom stå pga att jag är trött. Men det ska inte hända någon mer gång har jag lovat mig själv. Imorgon är vi igång igen.
Tar en paus härifrån och tänker hedanefter skriva när jag får tid, och inte för att jag måste. Hinner verkligen inte med det och har dessutom inget intressant (för er) att skriva om. Ledsen, men så får det bli.

Hörs när jag får tid.
/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0