Hoppträning + film

Träningen gick super! Han var inte alls het utan stadig och lugn för en gångs skull. Fick ut mycket av ridningen idag, eftersom han var enklare att rida än vanligtvis då han bara vill köra sitt egna race på banan. Jag kunde jobba mer helt enkelt.
Testade att hoppa vattenmatta + vattenbommarplank (haha) och vi testade på 80 för att se hans reaktion. Han tittade inte ens, så Selina höjde lite efter hand och slutade på 110 för att inte trötta ut honom helt och hållet.
Återigen guldstjärnor till Silver :)
Nu ska jag sova, är helt slut!


Kommentarer
Postat av: Jennie/dressyrfokus

SV: ja det tränset skulle jag köpa om jag hade maasssor av pengar :D

2011-08-09 @ 23:15:56
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0