Gymnasieomval

Ni vet ju om min beslutsångest va? Ni kan inte missat den, haha!
Tänkte bara nämna att jag i sista sekunden bytt gymnasium också. Skulle börjat på Real - Hästhållning där man åker till ett stall vissa dagar och tar hand om hästarna osv, dvs långa dagar med häst (som jag uppfattade det?). Jag känner att det blir alldeles för mycket häst eftersom jag har tre stycken hemma också! Blir jobbigt om jag går långa dagar där och sen kommer hem vid 6-7 för att fortsätta hemma i stallet. Säkert roligt, men känns jobbigt i längden.
Så jag bytte till Plusgymnasiet i stället. De har ganska korta dagar, slipper byta buss flera gånger, man får en MacBook (helt okej ;)) och min bror går där. Då kommer jag hem lite tidigare och har mer tid till hästarna, känns bättre så. Ångrar fortfarande att jag inte började på Varbergs Ridgymnasium, flera av mina "hästvänner" och såna som varit på samma ridläger som mig, ska börja där nu. Några av dem har jag inte träffat sen 2007 & 2008, sjukt. Men så får det bli.
Det löser sig. Börjar på måndag.
Min vackra vackra vacka flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0