Fullt upp

Hej på er.
Jag har inte riktigt haft tid med datan de senaste dagarna, hoppas ni förstår det.. Skolan fram och tillbaka, hästarna, dåligt väder (Ida = deprimerad) och jag har inte haft ork eller lust. Har haft huvudvärk två dagar i sträck och det har inte gått över. Somnat med huvudvärk och vaknat med det dagen efter. Tagit tabletter (det lät som om jag typ tog knark eller något, haha!) men det hjälper inte, vet inte vad det är riktigt. Antagligen pga att jag har ångest över skolan & hösten hela tiden. Men jag ska inte klaga, finns folk som har det värre.
Silver har som sagt gått markarbete i några dagar, med bommar. Fått en uteritt och igår hoppade vi lite. Det var halt, regnigt, blåst, mörkt när vi red vid skogen och det åskade och blixtrade. Inte för att han reagerade på väderförhållandena, men pga att det var halt och mörk skuttade vi bara över en oxer ett par gånger. Mest för att han skulle bli lite glad i detta skitväder rent utsagt. Vi gick in ganska fort för det är så obehagligt med blixtrar.
Idag fick han därför vila! Han har gått 5-6 dagar i rad så det var han värd, gick ut och gav de lite hö och tog av honom regntäcket bara. Även skönt för mig att vara 'ledig' dag i veckan, lite lat kanske, men det är faktiskt välbehövligt ibland. Speciellt idag!
Nu har ni fått lite inblick i vad som händer för tillfället! Jag kommer inte uppdatera er så mycket det senaste då idéerna är på 0 och jag hinner helt enkelt inte. Vill inte heller känna att jag måste. Men kika in någon gång ibland så kanske jag har lagt upp några bilder eller någon outfit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0