Freja har turen på sin sida

Har gått och bankat i stolpar i hagen denna förmiddagen. Så duschade och gjorde i ordning mig för ett tag sedan sen kom Linda (min vän) och hennes mamma hit. Linda ska nämligen ev. rida Freja 2 gånger i veckan. Känns skönt för det är så synd om Freja när hon inte blir riden så mycket som hon behöver/önskar. Jag ska försöka rida henne 2 gånger i veckan och Linda 2 gånger, det blir perfekt. Tur att Linda ville, annars vet jag inte vad vi skulle gjort med Freja, jag har inte tid med 3 just nu.
Hade egentligen en annan tjej som ville/skulle ha Freja men hon hör inte av sig när man skriver till henne, vi vill inte ha någon som man inte kan lita på eller inte hör av sig. Känns oansvarigt och slarvigt. Så det känns tusen gånger bättre med Linda, för henne har jag känt i flera flera år och kan lita på till hundra procent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0