Första träningen inbokad

Nu är första träningen inbokad för mig och Silver! För Selina Johansson, i morgon kl 10. Det blev rätt hastigt, men hon har träningsvecka denna veckan och har flera träningar (både hopp och markarbete) så vi skall vara med på några fler om hon funkar bra för oss. Men det ska nog inte vara något problem, hon känner faktiskt Silver lite sen innan. Tänkte bara vara med på hoppträningar för Selina, och träna dressyr för Anki i stället. Hon vet hur vi funkar där rakt igenom!
Idag tänkte jag därför att Silver skulle få ta det lugnt. Tror att jag longerar men bara i skritt och över några bommar så att han får lyfta och sträcka lite. Ångrar så mycket att jag hoppade igår, han har (kommer) hoppats 4 gånger på knappa veckan. Inte bra tycker jag, men så får det bli. Igår var det visserligen knappt hoppning eftersom vi bara nästan galopperade över granarna. Jag tror visserligen inte att Silver klagar, snarare lever livet! :)
För att vila upp sig ordentligt får han sova inne i natt, självklart Freja och Mini också. Ska mata honom med rivna morötter och äpplen ikväll, taggad ska han vara! Haha, tror inte han klagar på det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0