Första gymnasiedagen avklarad

Mamma körde mig till skolan idag, taxi haha! Nej, men eftersom jag gjorde omval till Plusgymnasiet i fredags så stog inte jag med på listan så vi skulle gå och säga till i receptionen typ. Pinsamt när det var upprop och jag ÄNDÅ inte stod med.. Men jag överlevde ju i alla fall, haha. Vi går i skolans nybyggda del på övervåningen som heter Utsikten, och tro mig, det är utsikt! Så nybyggt att inte ens stolarna hade kommit. Lyyyyyx. Snart får jag min MacBook också, hihi! ♥
Är hemma nu och vi åkte vägen om Naturnära och köpte foder till Silver, sen köpte jag lite saker till mina pärlor/smycken.
Jag sålde mina KL byxor igår (pga fel storlek) så tjejen som köpte dem skulle komma och hämta de idag! Vid 18 skulle hon komma. Tråkigt att sälja dem igentligen, läskigt snygga. Men jag kan liksom tälta i den storleken typ, haha!
Har sett att det finns flera par av dessa Eskadron Flexi skydden på Hastnet. Jag vill ha. Ska jag köpa dessa innan jag köper SCS3 ridstövlarna tro? Är galet kär i dem!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad flashig header du har :D

2011-08-22 @ 13:12:17
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0