Dressyrträning för Selina

Vill bara börja med att ge Silver 10.000 guldstjärnor idag! Han var så otroligt fin!
Vi tog en dressyrträning istället för hopp, kändes för hårt att hoppa två dagar i rad. Och det gav verkligen resultat. Kom åt honom så utomordentligt och det flöt på som aldrig förr. Han höjde och rundade till sig toppenbra och han var enkel att samla så fort jag la till rätt hjälper och signaler. Sundtals kom han under sig övermycket och jag kände verkligen hur han arbetade. Den känslan vill jag gärna behålla!
Hon sa hur jag skulle förtydliga hjälperna överdrivet för honom så att han verkligen formar sig runt min skänkel och det gjorde han, även i vänstergaloppen som är vårat svåra varv! (Vi båda är 'högerhänta'). Åh min underbart duktiga bebis, jag är så stolt över dig! ♥
När jag kom tillbaka till stallet så skulle jag stretcha och tricka honom lite, och på en sekund (knappt, haha) lärde han sig puss.
Kolla från 0.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0