Dagens ridpass, film!

Hann inte longera Silver i morse, men vi kom hem tidigare än väntat så jag red honom på kvällen!
Vi gjorde samma sak som igår fast idag var han inte lika taggad :( Jag hade kontroll på honom i alla fall, förutom lite i slutet som ni ser! Värre än så var han hela tiden igår, haha. Men det är bara roligt. Eller ja, då man får stopp på honom. Det sista klippet när jag tappade kontrollen, det var inte jag som styrde mot hindrena, jag satt bara och försökte bromsa och han bara gasade på och hoppade dem en gång till.
Anledningen till att jag "hoppade" två dagar i rad var för att filma det och i morgon ska granarna tas bort, så det var sista chansen.
Synd att han inte var lika taggad, men det får gå ändå, ni ser nog hur han laddar mot den lilla, lilla granen, haha! :)
Och ja ni ser nog också hur mooos vårat staket blev när granarna blev nedsågade.. Man ser inte änns staketet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0