Why do birds sing when your near me?

Jag har precis käkat vaniljglass med banan och skall nu byta om och sen ut till stallet. Slutade 14.00 idag och gick direkt upp till mormor med Lovisa och matade Snövit, Maja, Signe och Linus. Landade hemma runt 14.40 eller något.
Rubriken är fyi från en världsgrym låt. Saybia - The Day After Tomorrow. Lite kärleksfjärilar till den!
_________________________________________________________________
Idag skall jag och Silver öva på inkallningar löst och träna lite med sticken :) Det var längesen vi körde ett riktigt NH pass, det skall det bli idag. Fick lite inspiration från Tobbe på Ponnyakuten igår. Det programmet kan vara till hjälp även fast man inte har problem med sin häst. Med tanke på att han är grym med sina hästar så gör det ju bara saken bättre. Vi skall i alla fall testa på lite inkallningar och så vidare. Jag tänkte också prova att skicka honom över några bommar/upphöjda bommar för att se hur han reagerar med det från marken och löst.
 Han får faktiskt ha sin nya lädergrimma idag, han har bara använt den två gånger tror jag.
Blir tyvärr inga bilder idag, eftersom jag är helt ensam hemma hela dagen och kvällen. Skönt dessutom!

Min ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0