PUNKT

Funderar SÅHÄR starkt på att stanna hemma från skolan i morgon. Jag har aldrig haft sån ångest som jag har just nu. Mår dåligt över det. Det är ingen idé att prestera någonting längre, för jag får ju inte ut ett knyst av det. Det är inte så "ååh jag är 15 år och skoltrött" utan jag är så j-vla förbannad och riktigt äckligt trött på människorna i min skola. De är ju allvarligt dumma i huvudet! Känner mig som ett rent psykfall eller något. Orkar inte längre. Och det är ingen annans fel än skolan jag går på. Lärarna på skolan jag går på rent ut sagt. Och allt sprider ju sig som skabb där. Så äcklig skola att jag nästan .. lägger mig ner och dör.
Lägger sig i vad man än gör, när man skrivet något på facebook lägger de sig i, när jag pratar med någon lägger det sig i. Vad fan jag än gör! Spelar ingen roll vad jag är, vad jag gör eller när jag gör det.  Ska alltid hålla på att klaga och leka duktiga.
 Jag tycker verkligen synd om dem, för de är ju schitzofrena hela jävla bunten.
Sök hjälp för helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0