Typiskt mig

Som vanligt när man heter Ida så skjuter man alltid fram allting till sista sekunden. Ska till Elin ikväll och måste gå härifrån 17.30 ca och jag måste först mocka/fixa stallet, ta in hästarna, bestämma kläder (största problemet!), locka håret och fixa i ordning mig själv. Jag känner att jag verkligen inte kommer hinna det.
Vi slutade runt 10.30 idag, så jag och Lovisa åkte in till stan och bara fördrivde tiden. Kom hem runt 14.00 tror jag, sen dess har jag inte gjort någonting. Vilket lett till att jag sitter här med allt i sista stund. Suck!
Så jag måste ut och fixa stallet nu så att jag i alla fall hinner bestämma kläder...


Sitter på lilla datan och har inga bilder här nästan.
Nu måste jag gå, vi hörs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0