Stress

För en gångs skull sitter jag och försöker äta frukost. Håller på att kräkas varje tugga, kan verkligen inte är på morgonen. Men så får det vara, jag brukar ju inte äta frukost förrän runt kl 14 på lediga dagar.
Anledningen till att jag "äter" är att jag ska följa med min kompis Lisa till hennes sköthäst i Stannum. Så vi ska ta bussen dit, jag är lite stressad just nu, haha. Vaquero heter han, och är ca 165 tror jag. Älskar stora hästar!
Tar med mig kameran såklart :)

Hörs när jag kommer hem, eller i alla fall när jag har ridit Freja och skrittat Silver.
Första gången jag provred Silver där han stod innan. Var nog i augusti 2010 tror jag. Sådär mycket muskler har han snart, efter lite arbete :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0