Lägesrapport

Hinner eller orkar inte skriva om ridpasset med Freja idag, men kan säga lite kort att jag red henne på hacket och barbacka, hon var duktig. Allt med Idomin var katastrof och jag blir så j-vla förbannad och besviken vilket leder till att jag blir arg på honom och han blir tjurig som en riktigt liten skitunge. Han brukar inte bli sådär riktigt tjurig, men idag vet jag verkligen inte vad det var med honom. Humörsvängningarna för honom är på topp om jag säger så, med tanke på att han var glad när vi började träna.

Silver fick sin sko idag så på lördag ska jag skritta honom lite.
Är så irriterad just nu så jag ska bara gå och lägga mig (kanske kan bero på att jag gjort SO i 3 timmar idag?),
vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0