Kvällsprommis

Kom precis in från stallet! Freja skrittades lite i hagen bara för mest mentalträning (sen hon skenade), hon hade ett brunt träns med mässingdetaljer. Så fin var hon i det!
Sedan gick jag och mamma en promenad med Idomin och Sille. Vi gick runt "byn", mest på asfalt för att stärka senorna lite, jag har ridit så mycket i den leriga och sega hagen så det var nog behövligt.
Sille hade marinblå Schockemöhle benlindor, Z-täcket fleecepyjamas och sin lädergrimma. Han var jättesnygg :D
Idomin hade bara en blå grimma på sig, haha. Men jag ska köpa en brun lädergrimma till honom, helst med strass på, det skulle han nog passa bra i :)

Såhär såg det ut idag.
Jag och Freja, jag och Sille
(fotade med mammas mobil)

Men nu ska jag äta lite och kolla på Big Brother, sedan sova. I morgon kommer tjejerna hit och badar jacuzzi och äter (ovanligt att vi äter så fort vi träffas!), så jag ska städa och laga mat hela dagen i morgon.

God natt! :)


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; varsågod :) händer idag då?

2011-04-20 @ 22:19:55
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0