Ensamvarg?

Man kan tro att jag är en ensamvarg, helt allvarligt. Jag ÄLSKAR att vara ensam och helst ska det vara knäpptyst eller jättehög musik. Att vara ensam är verkligen det bästa jag vet. Längtar tills jag ska flytta och bo ensam (förutom hästar och Villma såklart).
Just nu sitter jag ensam i huset. Moster och familjen badar jacuzzi, som för övrigt är det mest panikångestfyllda man kan göra, jag har valt att sitta här inne och äta megaostkrokar. Funderar dock på att hämta Villma som är i sitt rum, och mysa med henne i soffan. Är för lat, hehe. Och hon sover fortfarande efter motionen hon fick häromdagen.

Förut städade jag rubbet i stallet appropå ingenting! Jag var ensam (nähä?) och kände för att ha det sådär pedant och inte ett enda grässtrå skulle ligga snett. Tycker verkligen om när det är städat och pedant i stallet. Det är så fint att ha ordning där :) Så jag tog isär lite träns och hängde bett på en krok och pannband på ett annat, sedan fick bara huvudlagen hänga på en krok tillsammans med tyglarna. Soppade (stavas det med två p eller bara ett p?! Frustrerande!) stallgången och även utsidan och la upp bommar på loftet, bytte vatten, skakade av schabrak och la undan dem, la undan regntäcken/stalltäcken osv. Skönt att ha det gjort, det är så stort och fräscht nu :)

Jag och Silver idag. Haha, jag bjuder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0