Can anybody hear me? I guess I keep talking to myself

Lyssnar på musik och ska snart sova efter en lyckad eftermiddag/kväll med Josefine, Elin, Lisa och Lovisa. Jag (eller mamma, hehe) gjorde kyckling (men jag åt ju qourn såklart) och broccoligryta med ostsås och pasta. Sedan glass och varma bär till efterrätt. Resten av kvällen badade vi, haha. Jag har faktiskt inte badat på länge, jag får ju panik för att det är så varmt. Men idag fick jag ju offra mig :) Lisa var så snäll och lämnade kvar godiset som hon köpte till oss, så nu äter jag ihjäl mig. Fick påskägg av Lovisa också, haha.

Såhär såg det ut ungefär.

Jag tänkte fortsätta dricka cola, äta godis och lyssna på musik ett tag till. Imorgon ska jag lämna påskägg till mormor men först hoppa Silver på morgonen borta i paddocken.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0