I can change your mind, turn it all around

Sitter i min vita säng, i mitt tysta vita rum med min godispåse. Jag är helt jättemegatrött idag också, gäspar var och varannan minut. Ikväll blir det nog att sova tidigt och sova länge i morgon för en gångs skull.

Tog in hästarna sent i dag med tanke på vädret. Vilket betyder att jag inte har ridit än, jag måste verkligen göra det idag när det ändå är torrt i marken. Jag vet, lite sent, men eftersom hästarna precis fick sitt "insläpps-mat" så skadar inte det.
Är inte sugen på att rida i halsring idag, vet inte varför. Det får nog bli engelskt som igår, men idag blir det Pessoa sadeln och bruna hacket. Eller så trickar jag honom lite.. Får se.

Det är sådana här dagar man har lust att slå sönder blogg.se när det vägrar att ladda upp bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0