You're an alien


Foto & Redigering/Retuschering av mig.

God morgon!
Det här är ekot.
Nerå, men god förmiddag. Jag har redan varit ute i stallet 3 timmar och tränat, fixat osv. Jag tänkte äta fastän jag inte är hungrig, jag har ju inte så mycket bättre för mig på en söndag! Hemskt men sant. Passa på att plugga kan jag väl också göra. Speciellt på SO-provet eftersom jag inte var hemma när det var. Men jag vet exakt vilka frågor som kommer, tur att man har såna underbara vänner som berättar det och gör livet lite enklare.

Jag tänkte också baka min speciella Oboy-kladdkaka (Oboy istället för kakao). SUPER GOD!

Vi hörs senare,
XOXO Idaho


Kommentarer
Postat av: angelica

vad tycker du om min nya höstblogg! :)

2010-09-12 @ 15:36:48
URL: http://thisisgelii.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0