Träningspass


Nu har jag och Idomin kommit igång med våran lösträning igen. Jag var ju borta i en vecka men nu är vi igång! Vi har redan hunnit ha 3 st pass och han har varit lika duktig på alla. Igår var nog bästa hittills, men idag var han grym.


Jag hade honom lös hela tiden och "lös-lös" i ca 10 minuter (alltså utan repgrimma på). Eftersom jag var tom på inspiration så blev det mest att vi lekte lite, sprang av allt krut i kroppen som samlats under veckan, haha. Det blev inte något långt pass, utan bara 30-40 minuter tror jag, men ett intensivt sådant. Vi sprang hela tiden kändes det som - tycker jag och min konditon.

Försökte filma också, det gick väl sådär. Men jag fixade till filmen i mitt nya program som jag inte fattar någonting på, och det gick asbra. Det blev en jättebra film men den gick inte att ladda upp på YouTube eftersom man var tvungen att konvertera om filen. Och sånt kan ju inte jag! Så jag vet inte hur jag skall göra. Måste nog köpa Windows Movie Maker, det är det enda film-programmet jag kan.

Hmm.. Får se hur jag löser detta. Jag som äntligen har en systemkamera att filma med, så går det inte att ladda upp filmen. Riktigt surt. Men jag ger inte upp :)

Nu skall jag kolla på tv!
XOXO
Idaho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0