Tjallamalla

Jag har hittade världens bästa affär i sommras. Den ligger dock i malmö (om jag inte har fel). Dem har så himla mycket saker jag vill ha där. Ugglor, fåglar och peacemärken, som finns som ringar, örhängen, halsband, armband och så vidare. Och dem har rosetter, söta mössor, världens gulligaste plånböcker och allt sånt där som det egentligen står "Ida" på! Haha. Jag skall beställa en sidenrosett i alla fall. En gul/gräddvit (bilden), jag ville beställa den blåa (samma design) också, men den var Sold out.. Men men, den gräddvita är så himla söt. Dem kostar 40 kr/st eftersom det är rea. Det fanns med pajlettrosetter. Funderar på att beställa den gräddvita rosetten och en pajlettrosett. Jag tror jag vill ha den svarta. It's soooo me.
Hela affären ser ut att ha inspiration hämtad från Alice i Underlandet, i lovelovelove it!


Hur söta?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0