Jag vill vara 5 år igen

Jag hittade via en blogg som jag följer (Lillyzen) affären BuildABear. När mamma och pappa var i Köpenhamn för några år sen så köpte de en björn därifrån till mig. Man fick pussa på ett hjärta och lägga in i nallen, och den har ett chip inuti sig så om jag tappar bort den så skickas den hem till min brevlåda! Hur sött som helst. Så jag kollade in på den hemsidan nu och såg att dem har så söta kläder att det inte är sant, till nallebjörnar liksom. Jag funderar på att köpa något mer klädesplagg till min, den har bröllopskläder nu. Jag vet att jag är töntig, men det är så gulligt.
Det finns arbetskläder, finkläder, underkläder, klänningar, skor (skridsskor, gummistövlar och converse bland annat!), regnjackor, badrockar, snickarbyxor, pyjamasar och mycket mer inom kläder. Sen har dem garderober, picnikkorgar, SPA-set, sporttillbehör, solglasögon, vagnar, hjälmar och rullskridskor. Åh vad jag vill handla därifrån alltså. Och det är liksom till nallebjörnar, helt sjukt! Världens bästa affär :)

Detta har min nalle just nu:






Detta vill jag ha till min nalle!


Ridkläder 169 :-


Hello Kitty pyjamas, 169 :-


Regnkläder, 139 :-


Norsk Folkdräkt, 209 :-


Åh va töntig jag är! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0