Detta fält måste fyllas i

Jag lär väl inte skriva någonting mer de närmsta dagarna, jag har ju nämligen inget liv och måste göra alla sakerna som stod i inlägget innan. Och veckan började mer eller mindre som ett rent helvete, idag var dagen likadan. Allt och alla är emot mig och ingen tar på allvar att jag är arg, och då blir jag f-n inte gladare. Och jag antar att de andra dagarna kommer bli likadana. Så räkna inte med så mycket uppdatering det senaste, im sorry. Men jag är bara förbannad. Och retar upp mig på minsta lilla. Återkommer när jag är glad, när det nu kommer hända. Känns det som. Mitt humör är inte att leka med ibland.







Dessa kläderna tänkte jag ha i morgon i alla fall. Om ni ville veta.. hehe.


XOXO Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0