Angry

Blir så irriterad på bloggar som inte uppdaterar. Såna jag följt ett tag, som jag går in på automatiskt. Så j--la irriterande så jag tror att jag dör. Man väntar hela dagen typ bara för att få läsa sånadär inspirations-inlägg, sådana fullproppade med bilder på kläder t.ex.. Sen får man ett inlägg kl 11 på kvällen: "förlåt att jag inte blablabla..".
Så nu har jag bestämt mig för att inte följa dessa bloggarna längre. För dem blir bara sämre och sämre! (I alla fall de jag läser!)
Så mycket man uppdaterar - så mycket läsare skall man ha. Uppdaterar man inte = inga läsare. 
I alla fall inte mig :) Jag syftar på s.k stora bloggar/-e.
Men jag vet att jag inte heller kan uppdatera ibland.  Och typ att de flesta inläggen bara handlar om vad jag har gjort på en dag. (Ändå fortsätter folk att läsa!) Men jag har ju inte direkt 500+ läsare varje dag x) Och de som läser min blogg får läsa om dem vill, för det är min blogg och jag skriver om vad jag vill. Så, tack till er som läser :)

Snart tänkte jag gå ut och gå med hunden.
Och sen tigga en Ben&Jerry av mamma! :)
XOXO Idaho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0