12 september, 17:26

En stor äcklig feting diss till att det är måndag i morgon. Inte personligen till måndagen utan självaste fängelset - skolan. Det finns ingenting jag hatar mer än att gå upp tidigt - sitta där i 8 timmar (helt meningslöst dessutom!) - komma hem - plugga ännu mer. Jag HATAR det. Vilket gör att jag är irriterad på alla som jobbar på skolan också. Synd för dem stackars människorna som får leva med mitt humör varje måndag. Men det är ju deras val att dem jobbar där de jobbar, och med mig & min klass dessutom! ;)

Appro på det. Faktiskt så ska jag beställa hem 4 nya böcker. Eller hur att det verkligen inte låter som jag? Men det är sant, jag har läst ur Lin Hallbergs serie "Rackastallet" (för de som är mellan 8-12 år, haha) och jag har läst första boken. Bara fyra kvar! Helt weird att sådana böcker för mindre barn kan vara så bra.
Jag är helt beroende och har redan läst samma bok 3 gånger. Jag skall ringa mamma och be henne beställa dem till mig nu så får jag dem i veckan får jag hoppas. I like! Ni som inte läst den/dem, LÄS! :)

Vill gärna komma bort från alla onormala böcker som vi tvingas läsa i skolan. Som nu t.ex så läser vi om en tjej som blivit våldtagen och författaren skriver vartena liten detalj. Känns ju nästan själv som att man blir våldtagen när man läser boken, haha nej men ni fattar grejen. Inte okej egentligen.

Nu ska jag i alla fall ut och träna hunden lite eftersom vi inte hade något socker så jag kan inte baka min kladdkaka. Sad face.

XOXO Idaho


Kommentarer
Postat av: Angelica :)

jag har läst dom böckerna, dom är superbra!

2010-09-12 @ 17:33:37
URL: http://willewellpapp.blogg.se/
Postat av: Sara :>

vi har varken kakao eller socker hemma så de vart ju ingen kladdkaka för min del heller D':

2010-09-12 @ 17:37:38
URL: http://www.pokeandsmile.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0