Städerskan

Nu har jag varit ute och släkt hos hästarna också. Pappa gick ut med hunden och så hörde självklart Silver det och började sparka för att han ville ha mat. Smart liten prick den där.

Har faktiskt plockat ur och in diskmaskinen också. Och äcklig "bror" som jag har så ska tydligen jag plocka in efter honom? Han har ätit nån äcklig pizza med bacon och typ slickat på glaset eller nåt, lika grisig som vanligt, och ställer självklart både skålen och glaset på tallriken, I KETCHUPEN och han säger att jag ska ta in det. Det finns verkligen inte ord för hur äcklig han är. Jag kan inte änns ta i hans saker utan en handske, eller något annat som skyddar från honom, på mig. Tänker verkligen inte ta in hans sviniga grejer, det får han fan göra själv. Hade han inte varit så äcklig som han nu är så hade jag kunnat ta in det, men synd att han är det då.
Och så kommer han in, ställer NÅGRA av sakerna han använt på diskbänken och så säger jag:
- Ställ in det i diskmaskinen.
Han: - Pappa sa att du skulle göra det.
- Men jag är inte pappa, STÄLL IN DET. När du väl kommer hit och orkar ställa det på bänken kan du väl för helvete ställa det i maskinen också eller?!
Han: - Men pappa sa att du skulle göra det!

ÅHHHHHHHHHH om det inte hade varit mot lagen hade jag fan slagit ihjäl honom på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0