TGIF


Silverkorven. Bilderna är inte redigerade över huvudtaget, därav fula.

Hoppsanhejsan. Borde kanske komma på någon ny hälsningsfras?
Slutade 13.25 idag, våran vikarie skar av sig fingrarna på den elektriska hyveln på träslöjden, så vi fick sluta tidigare, haha. Nej då, stackars. Hoppas han överlevde i alla fall.
Jag skall spela sims snart, sedan måste jag fota innan det blir mörkt! Väljer nog att fota först eftersom jag lär fastna vid sims och sitta där tills ikväll typ. Sedan måste jag träna Silver också. Han har stått i 4-5 (!!) dagar nu, eftersom han fick nya skor och ömmar. Tror inte att han gör det idag, får inte hoppas. I så fall skall jag longera honom i hagen.

Så.. tänkte jag säga att jag jobbar på det här med fototips nu igen. Vet verkligen inte vad jag skall skriva om, likadant varje gång. Men det kommer väl.

Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Ingen tvekan om att ni är sjukt fina tillsammans :) ♥

2010-11-26 @ 20:31:01
URL: http://freakwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0