Saturday morning



Sista levande dagen på lovet idag.
Med detta menar jag att man inte lever på söndagar - det är liksom bara en dag som finns där, helt utan mening. Jag vet, helt onödigt. Men vad ska man göra åt den saken? Ingenting alls. Leva på lördagen.
Idag skall jag rida Silver lite på morgonen, rida Idomin på eftermiddagen och sen bara slöa. Eller vad heter det? Slappa kanske. Sak samma. Jag skall i alla fall inte göra någonting viktigt, så himla skönt.
Kanske skall jag läsa min ELLE tidning igen, läste ut den igår men den går ju att återanvända om jag säger så. Fota lite kanske jag skulle kunna klämma in i mitt tighta schema. Jag vet inte riktigt, men någonting hittar jag väl på. Vill egentligen shoppa, men ingen vill åka med mig och min plånbok har nog inte heller lust med det! Life is hard. Kommer i alla fall önska mig hur mycket kläder och pengar som helst i julklapp. Lycka!
LOVE


Veckans blogg; Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0