On a snowy monday



Mycket lång dag. Äkta måndag verkligen, rakt igenom. Men kul har det varit, fastän jag inte gillar barn. (Praoar på min systers jobb, en förskola/dagis). Det finns några sötungar som man vill trycka ner i väskan och ta med hem!

Imorgon är sista dagen och på onsdag skall jag med syster till hennes skola och plugga där med henne. Har ju typ 100 prov nästa vecka och jag fattar ingenting av något, så det kan ju behövas om ni frågar mig!
Torsdag skall jag ev. till ullared (?!) och fredag vet jag inte riktigt ännu. Skulle varit skönt att vara hemma hela dagen, men jag får se vad som händer.

Min stackars häst har jag inte brytt mig om sen i förrgår, han bara står och står hela tiden. Orkar verkligen inte rida när det är snö, broddar måste av och på (som jag förörvigt inte använt än) och alla dessa kläder man måste ha på sig för att inte avlida!
Men imorgon eller onsdag skall jag sätta igång honom till december ut, sen tänkte jag att han får vila mesta delen av januari om det inte är världsfint väder då förstås. Han är ju igång på sommrarna och det är enklast att han vilar på vintern. Kommer låta vädret styra.
Tänkte att jag kommer vila från bloggen också faktiskt, det är inget roligt längre. Skriver bara för att jag måste, och det är ju inte kul. Men jag får se.

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0