Mitt liv.. aka Simsliv.

Ni som bryr er och är insatta i Sims;
När jag ändå håller på att prata Sims..
..Så måste jag berätta om min nya familj som jag är stolt över! Så jag har precis gjort en ny familj i Uddaholm och dem var från början en mamma (Zita) och en pappa (Hannez). Sedan gjorde jag ett fusk när mamman var gravid och skrev in koden "forcetwins" och hon fick tvillingar (Forcetwins=man får tvillingar). Dessa heter Zack och Zebastian. När dem spädbarnen växte till småbarn så skaffade hon ett par tvillingar till och dessa fick namnen Noel och Leon. OCH NU TILL DET MIRAKULÖSA; Dem skulle skaffa ETT (inte tvillingar alltså!) barn till för jag ville ha en flicka. UTAN att ha skrivit in koden Forcetwins så får jag tvillingar! Ni kan inte förstå min lycka, jag har alltid velat ha det (på sims alltså, haha)! Helt galet. Men i alla fall, dessa heter Nelia och Cornelius, alltså en flicka och en pojke. Nu har dem 6 barn och skall flytta till världens grymmis villa. Sedan skall dem skaffa fler barn. Jag har kennel!
 Jag är stolt över min familj.

Nu skall jag spela.
Ciao.
Haha. Kategori: Mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0