Inte dh winter 2010. Sh (simshack) winter 2010 skall det vara.

Tro det eller ej, jag utmanar mig själv med att lana sims. Funderar på att sova snart (vill påpeka att jag spelat i typ 3 timmar bara) men jag skall försöka hålla mig vaken. Faktiskt, så är jag inte änns trött!
Jag och sims alltså.., Passar helt galet perfekt ihop. Älskar att spela andras liv, haha. Just nu spelar jag på en snabbgjord familj (bara för att familjen helt plötsligt blev perfekt!), dom heter Kiloj i efternamn. Ja, ni hör ju bara. Tog första bokstäverna som poppade upp ur mitt huvud liksom. Mima och Monty heter föräldrarna (inte direkt några Svensson's om jag säger så!) och första barnet heter Maximillian och andra heter Mimmi. Kanske skall de få tvillingar, har inte riktigt bestämt mig än. Och för er som undrar så skriver man in koden Forcertwins om man vill ha tvillingar. Men varning, har du skrivit in det en gång på en familj, så får familjen bara tvillingar i efterhand! Helt retard! (snackar om Sims 2 alltså! Inte 3, det suger).
Nejmen, nu skall jag sluta prata bort eran tid och fortsätta spela.
01.41 SIMS HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0