In the Monki world

Tjenis. Har flummat runt i kungsbacka och på frölunda torg hela dagen känns det som. Fick köpt lite saker. Jag älskar verkligen kläder! Skulle köpt ett par skor också, men mamma sa att jag skulle önska mig dem i julklapp, så jag hoppas att jag får dem då haha. Allt gick på runt 500 tror jag, har ingen riktig koll. Som vanligt då, haha.


Klänning med fransar på axlarna - SO IDA! Monki, såklart.

Oversize tröja med Kiko på (En av Monki's figurer)


Vanlig kjol, typ något slags transparent-tyg fast inte transparent. Eh ja, jag är dålig på att förklara.
Från Monki hursomhelst.


Vad gjorde jag på dessa bilder egentligen, helt ärligt?
Världens coolaste knästrumpor, randiga leggins och rosetthårband från Lindex.

Dåliga webcambilder, men jag hoppas att ni överlever i alla fall.
Jag är nöjd med mina inköp (köpte inte den gröna klänningen faktiskt..), shopping är den absolut bästa medicinen till allting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0