Sugar makes me smile

Min data har flippat ur igen, inte direkt den bästa datan menmen. Internet funkar inte på min men det funkar på pappas och vi har samma internet. Då undrar man ju om det är min data det är fel på? Mamma måste laga den imorgon, jag får abstinens utan min data. Helt allvarligt.
Jag är i alla fall på bättre humör nu, jag blir det när jag får mat. Känner mig som en bebis, höhö. Jag har hunnit baka också. Det blev tigerkaka och den blev jättegod, nästan för god. Men med tanke på att vi har sprungit idag på idrotten så tycker man ju att jag borde få äta sånt, eller?

Jag ska inte rida idag faktiskt, Lina får ta Freja, jag vill inte rida henne när hon är sån här. Idag ska de också gå ute över natten för första gången i år, jag vill egentligen inte det eftersom om de rymmer så finns det ingen som ser dem. Får se hur det går, brukar gå bra i alla fall.

Snart börjar Djävuls Rallyt och Johan är först ut. (</3)
Han kommer dö, men okej.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0