Skratt&Gråt-anfall på lektionen

Hallo

Är hemma hos storasyster igen. Man får inte flyga över spanien nu, så hon kanske inte kommer hem idag, vad vet jag? Har i alla fall fixat hos katterna och ska snart hem. :)

Slutade halv 2 idag, as gött. Dock en väldigt sjuk dag. Nån bög och en annan Tjej/kille som kom till skolan och försökte göra så att vi gillar homosexuella. Wish me luck, sa jag då. Haha nerå, men nästan. Den ena visste jag inte om det var en kille eller tjej. Han/hon ba: "Jag är mig själv". haha, jag skrattade så att jag grät där alltså. Kunde verkligen inte sluta. Haha, psyko. För det är ju också ett kön, att vara sig själv? Lite utstött i alla fall! Gud vad jag skrattade, helt sjukt.

Tänkte rida Freja idag, får väl skynda mig hem antar jag eftersom jag tjatade på mamma att vi skulle åka till H&M och köpa min paljettjacka (3:e)!

Tråkigt inlägg, im sorry!
XOXO Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0