Ooooonödigt, fjärde vasen idag!

Sitter i min iskalla säng med min onödigt varma dator. Idag vart jag på allum, igen. Jag skulle köpa en kofta men det fanns ingen i den färgen jag skulle ha, så det blev inget. Vi gick in vartenda affär, verkligen ALLA. Som är klädaffärer då alltså. Jag köpte mer stenar till min Mp3 som jag blingade (nästan) färdigt förut, hur söt som helst. Nu är den helt rosa och glittrig, ska göra samma sak med mobilen också, den som är så ful haha. Jag lägger upp en bild sen, jag är för lat för att hämta den just nu, eftersom den ligger nere på köksbordet.

Jag känner för att fortsätta lata mig ett tag till, sen ska jag ta tag i mitt liv och göra ingenting som vanligt.

XOXO Idaho :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0