Mera kläder!

Hello.
Jag har i och för sig legat och segat mig i soffan ett tag nu, men jag är i alla fall hemma. Vart på f torg och köpte avslutningskläder, hittade lite annat också som vanligt, haha. Skulle spara mina pengar, jag vet, men det är helt absolut omöjligt.
Jag måste duscha och göra i ordning kläder och sånt där, innan jag ska sova. Fredag i morgon, äntligen. Har en sjukt massa saker att göra innan sommarlovet, jag vet helt ärligt inte om jag kommer hinna. Just nu har jag mycket att göra så jag inte änns kommer ihåg vad det är. Och nej, jag är faktiskt inte ironisk.
Skolan kan ju trycka upp sig någonstans så blir det säkert bra :)


Josefine åker till USA på söndag, det var hennes sista dag idag, orrättvist.
Och Christine är redan i Spanien, det är inte heller direkt rättvist!

Nu får jag väl sova tror jag, laddar upp lite bilder i morgon på vad jag köpte. Och så stenade jag mina solglasögon också, jag var tvungen, haha ;D

Love, Idaho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0