Kläder... för ovanlighetens skull

Hej igen (:

Igår skrev jag ju om att jag var helt galen på att jag ville ha pengar. Idag kom syster hem från Mallorca & bara för att jag har passat hennes katter så fick jag pengar (och godis)! Tack syster!
Vilken tur jag har, med tanke på att jag var på allum nyss.
Och så har jag länge velat ha en guldig paljettväst, sen i vintras typ. Men jag har aldrig hittat rätt tillfälle att köpa den eftersom jag alltid lyckas göra mig av med mina pengar direkt, haha. Fast idag så köpte jag den, jag var verkligen tvungen. Och sen hittade jag ett as gulligt strass-peace linne som jag också var tvungen att köpa. Det ropade verkligen efter mig. I morgon kanske jag kan ha det, får se vad jag känner för.

Nu måste jag ut till stallet och mocka, mitt i natten och grejor!
Love
Ida

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själv du!! Puss

2010-05-13 @ 14:23:36
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0