Jonisen ♥

Hello.
Sitter och väntar på att jag ska resa mig upp från sängen med min kära dator som nu är fixad igen. Vilket aldrig kommer hända.
Idag har jag i alla fall varit hemma hos mormor och tagit farväl (fan vad sorgligt det låter) av älskade Jonis som flyttar idag. Han är nog redan hemma i sitt nya hem, skulle hämtas vid 6 tiden. Jag kommer verkligen sakna honom, sötnosen. Men han får det bra i Trollhättan får vi hoppas.




Skolan var extremt överskattad idag, jävlar alltså. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Är i alla fall hemma nu och har en långhelg framför mig med spanska pluggande, WIHO! Tack vare våran idiotlärare som sätter ett prov på en måndag. Men jag ska inte klaga, bara 29 (snart 28) dagar kvar tills SOMMAR!

XOXO Idaho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0