I can't help it.

Nu är jag hemma från mitt sängprovande på Ikea. Hittade en asnice säng som vi ska köpa, så jag slipper min hårda som gör att jag inte kan sova.
Vi åkte en "snabb" sväng till allum också, jag skulle inte köpa något, men jag kunde inte hålla mig. Jag måste nog vara sjuk eller någonting, jag kan verkligen inte hjälpa att jag inte kan hålla i mina pengar.. hah. Så jag köpte en söt ring och två nagellack som jag har velat ha. Nu är jag pank så jag slipper köpa något mer!

Om ungefär en timma ska vi hem till mammas kompis och äta middag. Vet inte hur länge vi blir kvar där, men jag tänker gå hem vid 10 eller nåt. Känner mig inte så social idag, haha.

Måla naglarna står på listan,
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0